Sidelinien er FCKFC's officielle debatforum, der i dets nuværende form har mere end 500.000 indlæg og næsten 10.000 medlemmer.

Der bliver diskuteret lidt af hvert, men mest fodbold og FCK med alt lige fra transferrygter til hvordan det går for tidligere FCK-spillere.

Når du er logget ind som bruger har du også adgang til Sideliniens livechat eller "Skakten" som den også kaldes.

Gå til sidelinien.dk »

Seneste emner på Sidelinien.dk

De korte linier 1 uge 4 timer siden
FCK rod ved træk over kort
Må lige høre: er jeg alene med oplevelsen af at FCK misbruger min tillid, når jeg lader dem trække penge via mit betalingskort? Jeg har... Læs mere her»
De korte linier 1 uge 12 timer siden
Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland vs F.C. København (14/9-2024 kl.18:00)
I morgen aften spiller vi en "6 point kamp" som de skriver rundt omkring. Det vil altså sige, at vinderen af morgendagens kamp får dobbelt... Læs mere her»
De korte linier 1 uge 2 dage siden
Erfaringer fra Sevilla away
Der er sikkert mange der planlægger et smut til Sydspanien inden længe (nu vi fik lov) og i den forbindelse kan vi måske dele gode erfaringer fra den... Læs mere her»
De korte linier 2 uger 6 dage siden
Derby Søndag den 1/9 kl 14.
Ingen har oprettet en tråd om morgendagens derby, så nu gør jeg det. Nogen har været op at slås for noget tid siden, så spilletidspunktet er hen af... Læs mere her»
Transferforum 3 uger 1 time siden
Hvem skal bringes ind til at pløkke FCK i Champions League?
"Vi står med en transferrekord for F.C. København, og vi skal glæde os over den forrygende udvikling, som endnu en af vores dygtige talenter har... Læs mere her»
Gode råd til en god debat 1Opfør dig ordentligtTal pænt selvom du er rivende uenig, og gå efter bolden - ikke efter manden. 2Se dig forEr der måske allerede en tråd, der behandler det emne du er ved at lave en ny tråd om. 3Ha' noget på hjerteUndgå oneliners og lad være med bare, at smide links uden kommentarer.